Aquí tenim un altre excel·lent treball realitzat totalment a mà per Vicenç Roca, vaixell dedicat al transport turístic per la costa catalana amb la base a Blanes, i propietat d'una família de Lloret de Mar. en servei conjuntament amb altres de característiques semblants.
Va ser construïda a les drassanes Sufre SA de Mataró (Barcelona).
Eslora total: 22,50 m.
Eslora total: 22,50 m.
Eslora entre P.P.: 19,60 m.
Màniga fora folres: 5,50 m.
Puntual: 2,35 m.
Màniga fora folres: 5,50 m.
Puntual: 2,35 m.
La maqueta porta doble timó, dos motors elèctrics dels de Neteja parabrises de cotxe, un regulador de velocitat Hitec, un mòdul de so de Robbe, llums i es governa amb una emissora de Hitec de quatre canals amb RX sistema BEC i una bateria de plom de 6 V.
En detalls es pot veure l'interior de la cabina del pilot amb els comandaments amb leeds lluminosos, la butaca i una banqueta darrere per als ajudants.
En detalls es pot veure l'interior de la cabina del pilot amb els comandaments amb leeds lluminosos, la butaca i una banqueta darrere per als ajudants.
A la coberta inferior hi ha una barra i nevera del servei de bar per al passatge.
Totes les portes són corredisses, mitjançant perfils guia.
L'escala rampa per a l'accés al vaixell és articulada ja que el passatge hi accedeix des de la platja quan el vaixell queda encallat per proa.
Totes les portes són corredisses, mitjançant perfils guia.
L'escala rampa per a l'accés al vaixell és articulada ja que el passatge hi accedeix des de la platja quan el vaixell queda encallat per proa.